KRS 0000083356

Aktualności

25 Maj , 2016

Nowe doświadczenia, nowe możliwości

Po zeszłorocznych rejsach jachtem Empatia Polska przyszedł długo oczekiwany czas na rejs. W dniach 9-14.05.2016r. Koło Gdynia (Daniel I oficer, Łukasz II oficer, Włodek III oficer, Irek i Marek), oraz Antoni - Koło Radom  uczestniczyło w rejsie po Morzu Bałtyckim na trasie Jastarnia-Hel-Władysławowo-Łeba-Władysławo-Hel-Gdynia. W Jastarni powitał nas Kapitan Andrzej Kwiatkowski, odbyło się szkolenie i w morze.  Pierwszy etap dość spokojny, dopiero w godzinach poobiednich powiało silniej i można było poczuć przyjemność z żeglowania. Wieczorem na Helu wyjście na ląd i zabawa przy szantach, na żywo w pubie Captain Morgan. Kolejny dzień upłynął na spokojnym żeglowaniu, dopiero na kolejnym etapie, Neptun pokazał kawałek swego oblicza, trochę powiało. W porcie mieliśmy trochę problemów. Okazało się, że marina jest zamulona i musimy podejść do innej kei. Dopiero trzecie podejście okazało się sukcesem - zacumowaliśmy. Wyjście z Łeby przy sporej fali dostarczyło sporych wrażeń, przez cały dzień halsowanie. Po północy uruchomiliśmy silnik i tak do czwartej rano, kiedy weszliśmy do poru we Władysławowie. To był najdłuższy etap i zarazem najkrótszy postój na sen. I znów w morze. Po dotarciu do Helu udaliśmy się na przepyszną rybkę, jednak większość posiłków przygotowywał Łukasz, a uwierzcie, były przepyszne. Po kolacji na pokładzie rozmowy o rejsie, każdy dzielił się swoimi wrażeniami. Ostatni dzień przywitał nas przepiękną pogodą i w kierunek Gdynia, gdzie witał nas prezes fundacji Empatia - Andrzej Walczak, zapraszając na przyszły rok.
To było wspaniałe sześć dni, które pokazało, że Sm nas nie powstrzyma w dążeniu do celu i w spełnianiu marzeń.

Daniel Lityński - "Twardziele"

Powrót
Ta strona internetowa chroni twoją prywatność poprzez przestrzeganie EU General Data Protection Regulation (RODO). Nie wykorzystamy Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrażasz zgody. Prosimy o zgodę na korzystanie z anonimowych danych, aby poprawić jakość korzystania z naszej witryny. Polityka cookies