Kampania „SM-Walcz o siebie” otrzymała wyróżnienie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2013.
Agencja Telescope otrzymała wyróżnienie w konkursie KAMPANIA SPOŁECZNA ROKU 2013 w kategorii kampanie o tematyce zdrowotnej za kampanię „SM-WALCZ O SIEBIE”.
Druga edycja kampanii „SM-Walcz o siebie” miała na celu pokazanie, że pacjenci ze stwardnieniem rozsianym mogą realizować życiowe plany i marzenia , nie koncentrując swojego życia na chorobie, jeśli od samego początku mają dostęp do właściwej terapii i rehabilitacji.
Zdaniem jurorów kampania jest dobrym przykładem działań długofalowych na rzecz chorych na SM. Przyczyniła się do zmian w świadomości Polaków w kwestii stwardnienia rozsianego.
Organizator: Agencja marketingu społecznego Telescope
Partnerzy: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Fundacja Neuropozytywni oraz Fundacja Urszuli Jaworskiej.