KRS 0000083356
Opcje ustawień
Kontakt

Aktualności

26 Maj , 2014

SM – Walcz o siebie III odsłona kampanii

Trwa kampania społeczna agencji TELESCOPE dotycząca stwardnienia rozsianego, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności a wręcz śmierci. W tym roku rusza III już odsłona kampanii, jej idea skupia się wokół hasła: „Musisz walczyć, bo stawką jest Twoje życie...”. Patronat nad kampanią objęły dwie międzynarodowe organizacje European Multiple Sclerosis Platform (EMSP) Multiple Sclerosis International Federation (MSIF) oraz Państwowy Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Partnerami kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja NEUROPOZYTYWNI i Fundacja URSZULI JAWORSKIEJ. Kampanię wspierają firmy: Biogen Idec, Sanofii Genzyme, Novartis i Teva.

III edycja kampanii „SM – Walcz o siebie” będzie emitowana m.in. w telewizji (TVP, TVN, Tele5, Polonia1), radio (TOK FM, Złote Przeboje, Roxy FM, Radio Dla Ciebie, Antyradio, Radio Kolor, Eska Rock, Plus, Merkury, MC Radio, Radio Lublin, Radio Neuropozytywni, radio PTSR), prasie (Gazeta Wyborcza, Wprost, Rzeczpospolita), Multikinie, Internecie, w pubach i klubach fitness (Benefit Multimedia), w placówkach zdrowotnych LUX MED, na citylightach, autobusach (AMS) i tramwajach. Za strategię, kreację, pozyskiwanie partnerów mediowych odpowiada agencja TELESCOPE.

Kampania „SM – Walcz o siebie” została uhonorowana statuetką oraz tytułem KAMPANII SPOŁECZNEJ ROKU 2012 w kategorii ZDROWIE oraz EFFIE AWARDS 2013 w kategorii PRO BONO.

Powrót