- O SM
- Życie z SM
- O NMOSD
- O PTSR
- Chcesz pomóc?
- Jak pomagamy
- Dla specjalistów
Infolinia
+48 22 127 48 50Założenie subkonta w Programie Leczenia, Rehabilitacji i Wsparcia "Mam Szansę" jest bardzo proste!
Co trzeba zrobić, by założyć subkonto?
1. Pobierz z naszej strony internetowej (załączniki poniżej) komplet dokumentów (porozumienie w sprawie przystąpienia do Programu (2 egzemplarze), wskazówki dotyczące leczenia i rehabilitacji SM (1 egzemplarz), wniosek o przystąpienie do Programu (1 egzemplarz), oświadczenie w sprawie przystąpienia do Programu).
2. Zapoznaj się z dokumentami i podpisz je.
3. Do wypełnionych dokumentów dołącz kserokopię/oryginał dokumentu potwierdzającego diagnozę SM/innej choroby neurologicznej (np. zaświadczenie, opinia lekarza, karta wypisu ze szpitala itp.).
4. Odeślij dokumenty na adres:
Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
ul. Nowolipki 2a, 00-160 Warszawa
Pamiętaj, aby pobrać komplet dokumentów!
Jak długo trwa zakładanie subkonta?
W przeciągu ok. 2 tygodni przesyłamy potwierdzenie przystąpienia do Programu PLRiW "Mam Szansę".
W razie braku kontaktu prosimy o telefon (+22 119 36 88). Może się zdarzyć, że dokumenty do nas nie dotarły lub że nie zdążyliśmy jeszcze dopełnić formalności.
Jak zrezygnować z subkonta?
Aby zrezygnować z prowadzenia subkonta w PTSR, należy wydrukować i wypełnić "Rozwiązanie porozumienia" i odesłać na nasz adres pocztowy:
"Mam Szansę"
Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
ul. Nowolipki 2a
00-160 Warszawa